петък, 23 юни 2017 г.

Какви ли морски съкровища крие BOPS за Юни 2017?

Това е първият ми BOPS без моята Сара и въпреки че все още не искам да снимам видео клипове, се реших да споделя съдържанието му и моите впечатления. А и лятото вече е тук, така че кутията уцели идеалния момент.
1. Първото, което грабва окото ми, е джобно огледало със силует на русалка върху капака си. Не мисля, че се затваря особено стабилно, но все пак ми харесва.
2. След това имаме малка лупа/книгоразделител. Не съм сигурна дали това лято ще се ровя за миди (нали съм от Бургас, така че тук сме свикнали с морето), но определено ще влезе в ролята на книгоразделител.
3. Ръчно изработен сапун от Casyopeya - Aquamarin. Нямам търпение да го изпробвам и да разбера как ухае.
4. Специален подарък от изд. Colibri, който ще ми е от голяма полза, е еко-чантата с прекрасен принт. Обожавам чанти с принт и послания.
5. И дойде ред и на книгата. Аз имах своето предположение за книгата, но то се оказа грешно. И дори така е по-добре, защото останах приятно изненадана. Този път Райс и Алекс са ни подбрали трилър за лятото - Черната къща на Питър Мей от изд. Colibri. (Доста различно от предишните им избори).
Добре, че е BOPS, че да ми приповдигне настроението.
P.S. Все още мисля друго име на страницата и Youtube канала. :/

Няма коментари:

Публикуване на коментар