петък, 19 май 2017 г.

BOPS Магия през Май - Е, омагьосаха ме!

След като в началото на пролетта и аз и Сара бяхме сполетени от здравословни проблеми, ми се наложи да пропусна BOPS за месец Април. Но за наш късмет през Май магията на BOPS не ни подмина и магическите заклинания се оказаха доста ефективни.
Както подобава на магическа кутия, опаковъчната хартия беше в красив червен цвят.
1. Първият артикул е един много красив плакат в червено и бяло с тематика Четирите цвята на магията, дело на Kontur Creative. Плакатите ми се трупат и вече не знам какво да ги правя.
2. Красиво ръчно изработено колие "Сова" дело на Valeia Fine Art. Ако не ме лъже паметта, BOPS работиха с нея и за кутията от Октомври 2016.
3. Четири очарователни книгоразделителя в стил Хари Потър (че как иначе) - Хари, Рон Хърмаяни и проф. Дъмбълдор. Хърмаяни ми е любимката и вече влезе в действие.
4. Два молива с послания - You Shall Pass и Exams Are Coming. Вярно, че предстои изпитна сесия на студентите скоро.
5. И разбира се книгата в кутията този месец е Четирите цвята на магията на В. Е Шуаб, издава ЕМАС. От месеци гледам ревюта в Youtube за тази книга. Определено събуди интереса ми. Първото изречение е без съмнение грабващо.
Заклинанието на BOPS подейства и този месец. Дори имаше и някакво въздействие май върху Сара.

Няма коментари:

Публикуване на коментар