сряда, 12 април 2017 г.

Goodreads Book Tag

Мисля, че съм единственият човек, който не е правил този таг и затова няма да тагна никого. Все пак ще го оставя отворен.
1. Коя беше последната книга, която маркирахте като прочетена?
Всичко, всичко на Никола Юн.
2. Кои са книгите, които четете в момента?
Червен изгрев на Пиърс Браун. За момента много ми харесва.
Петдесет нюанса по-тъмно. От два месеца съм заседнала на балната сцена. Тази книга не носи никаква тръпка, докато я чета.
Разговори с Бога на Нийл Даймънд Уолш. Чета я бавно, защото е книга за трудните моменти. Аз лично я определям като книга за себе-помощ.
3. Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?
Принцесата на Марс на Едгар Райс Бъроуз. Покрай Червен изгрев съм се настроила на марсианска тематика.
4. Коя е следващата книга, която сте запланували да прочетете?
Аз съм човек на настроенията и в момента съм се настроила за Пазители на Цвети Владимирова.
5. Използвате ли системата за оценяване на Goodreads?
Да. Много ми напомня за старата система за оценяване на Youtube и ми харесва.
6. Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за годината?
Ако става дума за 2017 година, все още не.
7. Имате ли wishlist?
Не и в Goodreads, но много искам да се сдобия с книгите за Хари Потър.
8. Коя е следващата книга, която планирате да си купите?
Както казах, искам да се сдобия с книгите за Хари Потър.
9. Имате ли любими цитати, които обичате да споделяте?
Вече сигурно досаждам, но любимият ми цитат е от Дюн.
Не бива да се страхувам. Страхът погубва разума. Страхът е онази низка смърт, която носи пълно унищожение. Аз ще се изправя с лице срещу моя страх. Ще му позволя да мине по мен и през мен. А когато отмине, ще извърна вътрешното си око, за да проследя пътеката му. Там, откъдето е минал страхът, няма да е останало нищо. Ще остана единствено аз.
10. Кой е любимият ви автор?
Франк Хърбърт
11. Присъединихте ли се към някои групи?
В момента се сещам за Какво четете в момента в Goodreads и в някои други групи във Facebook.
12. Колко книжни рафтчета (bookshelves) имате в Goodreads?
Аз имам само три - Какво съм прочела, Какво искам да прочета и Какво чета в момента.

Няма коментари:

Публикуване на коментар