понеделник, 27 февруари 2017 г.

TAG: Нови в BookTube

След като първият ми пост и видео клип бяха посветени на кутиите BOPS за месец Февруари, следва да ви се представя малко по-подобаващо. А най-удачния начин за това е с тага Нови в BookTube.
И да започваме:
1. От къде си?
От Бургас.
2. На колко години си?
През Август ще навърша 30, но изобщо не ги усещам.
3. Какво се крие зад името на канала?
Очевидно е. Аз съм дама с кученце и обичам книгите.
4.Какво четеш и какво ще обсъждаш най-често тук?
Всичко, което прочета. Не се ограничавам. Чета книги от всякакви жанрове.
5. Любим автор?
След толкова много години все още е Франк Хърбърт.
6. Какво четеш в момента?
Детски и домашни приказки на Братя Грим, Петдесет нюанса по-тъмно и Разговори с Бога на Нийл Даймънд Уолш пълното издание.
7. Какво използваш за книгоразделители?
Книгоразделители.
8. Какво имаш в купчината си за четене?
Този въпрос го разбирам като книгите, които искам най-много да прочета - поредицата за Хари Потър и по-голямата част от творбите на Айзък Азимов.
9. Твърди или меки корици?
Предпочитам твърди, но не ми пречи и да са меки корици.
10. Коя поредица те запали по четенето?
Винету на Карл Май.
11. Как откри BookTube.
Като всички останали - чрез YouTube.
12. Какви затруднения очакваш?
Старая се да не мисля за затрудненията, ако възникнат. Ще мисля за тяхното разрешаване, когато им дойде времето. Искам просто да се наслаждавам на целия процес на снимане на клипове и споделянето им.
13. Къде може да те намерим в соц. мрежи.
Имам Facebook страница и Instagram профил. В тези две приложения съм най-активна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар